Bukan Sekadar Pelengkap Malah Membangkit Memori Aidilfitri - ZIQ Bakery

Setiap tahun tanpa gagal, kami berusaha sedaya mungkin untuk memenuhi tempahan pelanggan dengan pelbagai juadah yang menepati selera rasa Aidulfitri anda. Kerana keterbiasaan itu, menyediakan juadah yang terbaik dengan pelbagai variasi adalah tanggung jawab kami.


Kami amat memahami apa yang anda mahukan untuk Aidilfiti. Tidak keterlaluan jika kami katakan, juadah kami dianggap sebagai pelengkap dan penyeri Aidilfitri. Kerana itu, menjadi tradisi bagi kami mengekalkan kualiti juadah kami. Ia bukan sekadar enak dan penambat silatulrahim, malah ianya berupaya membangkitkan keindahan memori Aidilfitri yang lalu.

ZIQ SOKMO kata orang Terengganu.

Tempahlah hari ini,untuk sendiri atau untuk dihadiahkan pada taulan bagi mengukuhkan jalinan. Paslih yang terbaik kami sediakan, kerana kami tahu anda sentiasa mahukan yang terbaik.

Jangan terlewat macam tahun dulu, tempahlah sekarang juadah Pelengkap dan Penyeri Aidilfitri Anda hanya di ZIQ Bakery And Cake. Yakin Bersih Suci lagi Halal. ZIQ Bakery And Cake. Satu Kedai Kek Untuk Semua. Tel: 09-6301868 Fax: 09-6301860.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan: