Ziq Bakery Sedia Ketemu Bakal Usahawan Untuk Kongsi Pengalaman


Ziq Bakery And Cake bukan sekadar tersohor kerana kek dan rotinyanya malah juga tersohor dikalangan pelajar dan golongan yang mahu atau mula berjinak dalam perniagaan ini. Pelbagai jalinan rangkaian usahasama telah dan bakal dilakukan pengurusan Ziq. Gambar-gambar diatas ialah sebahagian daripada kunjungan pelbagai pihak ke premis perniagaan ziq.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 ulasan:

Muhammad Food berkata...

Saya kagum dengan kejayaan ziq bakery keseluruhannya. Saya bercita-cita menjadi pencetusnya di negeri kelahiran saya, Johor.Sila bantu dan kongsi ilmu dan pengetahuan.

Muhammad Food berkata...

saya bangga dengan kejayaan ziq bakery secara keseluruhannya. saya bercita-cita menjadi pencetusnya di negeri kelahiran saya, johor.sila bantu saya dari segi maklumat dan ilmu.