Tiket Makan Malam Amal Usahanita Terengganu Kini Dijual.

Usahanita dianggotai usahawan hawa yang berwibawa, bermotivasi dan berdedikasi. Tidak kira samada mereka surirumah, ibu tunggal, lepasan siswazah IPTA atau pun remaja, kesemua mereka berkongsi satu matlamat dalam satu persatuan.



Bermula daripada Kemaman, Kuala Terengganu, Besut, Setiu, Hulu Terengganu dan Dungun, mereka berhasrat untuk menjadikan Usahanita sebagai jambatan untuk berbakti kearah pembangunan negara.

Mereka kini sedang berusaha memperlengkapkan diri untuk supaya lebih berdisplin, bertanggungjawab, prihatin, dinamik, proaktif, cergas dan berkepimpinan. Kalau tidak diPecahkan Ruyungnya, bagaimana mampu kami memiliki kemahiran untuk berdikari dan seterusnya menjadi warganegara yang berbudaya, patriotik, kesukarelaan dan memiliki daya juang yang tinggi.

Sebagai langkah permulaan Usahanita Terengganu menganjurkan “Majlis Makan Malam Amal Kasih Sayang Tiada Batasan, Perjuangan Tiada Sempadan“ bagi membantu menambah keupayaan dana mereka. Sudikah anda membantu?

Harga Tiket: RM 100.00 (Ahli) RM 150.00 (Bukan ahli)
Untuk tempahan hubungi segera:
Puan Liza : 012 9856923
Rohana Rohati : 0162031778
Puan Zaliha : 0177142229

Tempahan awal berserta bayaran akan mengelakkan kekecewaan yang berpanjangan.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan: