Nampak pada gayanyer...tak tinggal mejalah Amin raya tahun ni...

Nampak pada gayanyer...tak tinggal mejalah Amin raya tahun ni...

Kebetulan harijadinya jatuh pada 1 Syawal..Dah siap letak gambar Upin Ipin lagi tu, sahlah takkan tinggalkan mejalah dia raya tahun ni.. Tahun lepas tak sempat nak tempah, maklumlah ibu Amin nak rebut hadiah "Nobel"..

ha ha..kuih kemana, biskut raya kemana, last sekali Abah dia bagi hadiah novel suruh baca..
Jadi, raya tahun ni, Ibunya dan tak larat dah..senang tempah jer kat ZIQ Bakeri, habis cerita..

Ya lah Kak Kiah, manalah kita ada masa? Kat pejabat kita nak lipat fail lagi, balik rumah, nak buat kerja rumah lagi, masak, basuh kain, lipat kain...biasalah orang pompuan, dah malam pulak nak kena se**k kain lagi..hi hi..

Nah ambik nombor ni, baik tempah sekarang..
HP: 0199563352 / 016 921 5868 / 016 9217868
TEL: 09 6171528 FAX: 09 6174278.. dekat jer...

ZIQ Bakery And Cake.
NO 485 Jln Sultan Mohamad,
Gong Kapas, 21100 K. Terengganu.

Kunjungi Blog kami
http://ziqbakery.blogspot.com/
Page Kami
https://www.facebook.com/ziqbakery

Share on Google Plus

About Ziq Bakery

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Catat Ulasan